La CEC apuesta por aprovechar el potencial de la provincia en la nueva economía digital y verde como motor para el empleo
El presidente de la Confederación de Empresarios de La Coruña, Antonio Fontenla, participó esta mañana en la apertura de foro ‘Sinerxias. Empresa, Emprego e Territorio’, organizado por la Asociación de Empresarios del Polígono de Carballo
El presidente de la Confederación de Empresarios de La Coruña (CEC), Antonio Fontenla, participó en la apertura del foro ‘Sinerxias. Empresa, Emprego e Territorio’, organizado por la Asociación de Empresarios del Polígono de Carballo, en un acto en el que tomaron parte también miembros de la junta directiva de esta entidad; el CEO de Nauterra, Mané Calvo; y el concelleiro de Innovación, Fondos Europeos, Formación, Emprego e Axenda Urbana de Carballo, Iván Andrade.
La que es ya la segunda edición de encuentro contó con la participación de un total de 26 expositores, entre ellos el de la CEC, y un amplio programa de conferencias y mesas redondas, todo ello con el objetivo de alinear las expectativas e incentivos de los principales actores del mercado laboral de la zona: empresas, centros de formación y demandantes de empleo.
En su intervención, Fontenla señaló que “fomentar espazos comúns, como o que proporciona este foro, é de enorme utilidade para achegar a oferta de traballo e a demanda, e para facer máis sinxelo abrirse paso con éxito no mercado laboral”, al tiempo que destacó que suponen “a oportunidade de axudar a orientar a formación das persoas, para que vaia en liña coas necesidades reais das empresas, o que supón a maior garantía de emprego e tamén a mellor baza para mellorar a competitividade”.
El presidente de la CEC felicitó a la Asociación de Empresarios del Polígono de Carballo por la consolidación de esta iniciativa, resaltando el acierto de organizar este tipo de Foros en lugares como Carballo, cabeceras de comarca que destacan como polos tractores en el empleo: “Na busca de emprego, as persoas adoitan dar prioridade ao ámbito xeográfico próximo; e é tamén unha aspiración das empresas contribuír á prosperidade, ao benestar, e a crear riqueza e emprego na zona na que se asentan”.
A quienes en estos momentos están tratando de acceder al mercado laboral, Fontenla les lanzó un mensaje de optimismo: “A nosa economía dá mostras dunha enorme resiliencia e seguirá creando emprego”. En este sentido, indicó que Galicia debe aprovechar este momento para la transformación de su modelo productivo, con el impulso de la transición verde y digital: “Temos enormes oportunidades nos sectores da nova economía, máis en concreto, o dixital e a economía verde. Hai grandes esperanzas depositadas no proceso de reindustrialización ao que está chamada a nosa provincia da man das industrias desta nova economía verde, que traerán moito emprego, tanto directo nestas actividades industriais, como no ecosistema de empresas auxiliares”. “A comarca de Bergantiños está situada nun punto clave para ese rearme industrial, e, por tanto, avecíñanse tempos de oportunidades, para as empresas e para as persoas traballadoras”, aseguró.
Fontenla animó a las empresas del área a seguir trabajando unidas en el marco del asociacionismo empresarial, como parte de la CEC –en la que están integradas dentro de la Asociación de Empresarios del Polígono de Carballo–, para seguir generando sinergias que alimenten el futuro de la economía: “O Polígono de Carballo conta con case 140 empresas, que traballan en 34 sectores diferentes. Son sen dúbida o gran pulmón do emprego nesta comarca”, afirmó.